Saturday 14 January 2012

carta hati

heylo :) sihat ? kay dah lama tak bukak blog ni , dah lupaa dah nak buat macam mana .. harini nak kongsi sikit kat korang :) tentang seseorang yang berarti sangat dalam hidup aku <3
kita mulakan dengan ASSALAMMUALAIKUM :D nama dia muhammad ilyaas , umur dia 14 tahun  , sekolah dekat smk ttdi shah alam , yeah yeah sekolah kitaorang jauh tapi hati tetap dekat :P dia ni malam malam jiwang lah jugak , setiap malam nyanyikan . suka buat lawak , baik dah terutama sekali ! KUAT TACING x) tapiii aku tak kisah , aku terima dia seadanya ;) kan kan dah jiwang dah :P kitaorang suka main balas balas pantun bila boring , dia pandai buat pantun dia asik asik menang , kita perempuan hanya redha xD ermm ape lagi eh tentang dia ? hah! dia ni suka hangout dengan kawan , suka buat orang tacing . perkataan yang dia selalu sebut "HATIKU MILIKMU" hahaha xD i loike . eceehh , suara dia kalau nyanyi lagu jiwang sedap (Y) dia suka perli , kutuk aku dalam ayat manis dia tuh . dia kalau boleh tiap hari kutuk aku dengan menggunakan perkataan yang ada huruf "D" , "S" ye saya pelat S dan D tapi nak buat macam mana ? ;)kitaorang guna HONEY , HUBBY ayat tu ilyaas yang kenalkan guna honey , hubby ni . ok ape? sweet kan ? haha xD k sampai disin sajer okay ? nanti kalau umur aku panjang aku buat blog lagi , buhbye :*
                                   SEBELUM TU ADA PANTUN :P 
                          Dari mana punai melayang
                                         Dari sawah turun ke padi
                                                  Dari mana datangnya sayang?
                                                    Dari mata turun ke hati
                                                   
              
                                                                                       #SALAM SAYANG - AZIRA XOXO <3

                              

No comments:

Post a Comment